3 pastori se intalnira – cine sunt cei 3 pastori?

corpul mintea si spiritul.  🙂

Trei pastori se intalnira
Si asa se sfatuira
Raza soarelui
Floarea SoareluiHaideti fratilor, sa mergem
Floricele sa culegem
Raza soarelui
Floarea Soarelui

Se le culegem cu vita
Sa-mpletim o cununita
Raza soarelui
Floarea Soarelui

Si sa facem o cununa
S-o impletim cu voie buna
Raza soarelui
Floarea Soarelui

Sa o ducem lui Hristos
Sa ne fie de folos
Raza soarelui
Floarea Soarelui

 

Chinese-Tea-Culture1-700x325

5 comments

  1. Sunt convinsă că ne-am lăsat pe drum, de-a lungul istoriei și a timpului, o sumedenie de indicii, ca să nu ne pierdem în pădure, ca Haensel și Grettel cu firimiturile de pâine.

      • Chiar mă gândeam la tine. Acum două postări spunea parcă ceva de, dacă nu-ți dorești, primești și dacă-ți dorești nu ai. Cred că am deraiat da în esență poate-i la fel. Interesant este să aluneci natural în a nu-ți dori și nu să dorești să nu-ți dorești. Iar când am ajuns acolo nu am stat mult căci se simțea straniu și mi-am făcut remușcări că nu-i normal să nu-ți dorești nimic, adică să n-ai dorințe. Dar, mă întorc de fiecare dată acolo, tot mai des căci se simte reconfortant și bine. Mă simt în siguranță.

Leave a Reply

