Timpul – masura din toate

timpul… masura care exista in toate.

in tot ce facem Timpul trece timpul vine, este masura universala.

durata vietii este determinata de timp.

fiecarui om i-se da un timp fizic scris in adn.

anumite contracte de mai sus pot veni si termina timpul inainte ca acesta sa se fi sfarsit.

timpul poate fi distanta.

traim aici aproape 100 de rotiri ale pamantului in jurul soarelui, adica atatia km parcursi.. 🙂

timpul si uitarea…. daca esti destul de departe nu iti mai amintesti..  de ce?

poate ca timpul este un drum peste dealuri si vai si la o prima amintire te uiti in urma si vezi varfurile dealurilor doar..

sunt fiinte care pot merge in timp inainte si inapoi, asa cum dintr-un grup de oameni unii merg inainte si altii pot merge inapoi…

time3

 

curios, am vazut o stire cu un nush de lider de sindicat va face puscarie pentru ca a delapidat bani sa-si faca o vila cu 4 etaje teren si piscina.. oare isi da seama ca plateste cu timp pretios, iluzia ca va “avea” el niste pietre ciment mortar, o groapa plina cu apa? de parca le-ar lua cu el..  incredibil.

 

ma gandeam sa fac o tabara in care sa pot separa oamenii de iluzie. sa ii duc la adevar.  dar imi dau seama ca asta este doar o iluzie a mea. 🙂

legea lui buddha e simpla. bea-ti ceaiul, mananca-ti painea. zambeste. fa lucrurile “normale” care nu mai exista nicaieri in forma de aici.

frumusetea lor este ca sunt trecatoare. ceea ce le face perfecte.

 

daca stai si faci matematica, ai sa vezi ca mult mult din timpul pe care il ai il dai pe degeaba (servici), sa ai apa calda si foc si circ (tv), si iluzii de acceptare (socializare, cluburi etc) cand ai “nevoie”.

time1

 

tic tac tic tac tic tac

 

32 comments

    • nu.
      faptul ca don Juan a dat plante lui Castaneda este doar pentru ca el sa poata prinde “viteza” necesara observarii altor lumi. l-a intalnit pe don Juan inainte si dupa multa vreme i-a dat plantele puterii.

      plantele sunt indicate doar cand elevul este mai “greoi” cum era castaneda.
      o sa citesti in celelalte carti cum l-a intalnit pe don Juan prima data, cum a ajuns as ii fie elev, cum a plecat de la don Juan vreo 4 ani pentru ca nu mai putea”duce” invataturile si cum a revenit apoi.

      • Gurile rele spun că el, Castaneda, cândva a adunat în jurul lui învățăcei, marea majoritate femei, trăind cam izolați. După ce acesta moare, probabil de cancer la ficat (el însuși spune că probabil a făcut cancer de la plante), 5 din învățăcele au dispărut fără urmă în aceeași zi. Se presupune suicid.

      • gurile rele.

        Castaneda s-a contrat si cu Culianu si cu multi altii. multi zic ca ce a scris e beletristica.

        eu ti-am mai spus ca exista carti scrise de femei din grupele celelalte ale lui don Juan. florinda donner grau, si taisha abelar.
        metodele din acele carti sunt adresate femeilor mai mult.

        regula vrajitorilor este ca inainte sa plece de pe pamant ei trebuie sa pregateasca un alt grup care sa continue succesiunea.
        cu castaneda era o problema de care Juan vorbeste mereu in cartile scrise. castaneda trebuia sa fie viitorul nagual adica liderul noului grup. un nagual are 4 cercuri energetice fata de 2 ale fiintelor obisnuite. Castaneda avea 3. poate de aceea nu a reusit (asa cum i-a spus don Juan) decat sa “stinga lumina” fiind ultimul, sau sa scrie aceste carti.

        important este cum le percepi tu. 🙂

  1. Deocamdată însă, m-ai băgat pe mine în ceață. Îmi cer scuze.
    Despre gând… tu spuneai că dacă ai credință cât un bob de muștar… e posibil să-ți reușească.

      • OK. :=)
        Că tot pomenești de un gând. Aveam și eu eu unul acum vreo cinci ani. Eram pe dealuri românești. Construisem un complex căruia i-am dat numele sec de centru de recalibrare energetic”. O clădire centrală, de tip țărănesc unde erau câteva cabinetede transfer energetic, o cantină, un hol mare cu bibliotecă și scaune comode, etc. Scurtez. Apoi mai erau câteva colibe mici în jur la distanțe decente unele de altele, din lut, cu confort minim, pe jos podea din lut, un pat cu strujeac din paie, o baiță mică cu duș și toaletă. Toate ca și un fel de ecoturism dar pentru suflet. Loc de liniște și meditație cu hrană vie, câțiva specialiști în transfer și recalibrare energetică, specialiști în meditație, yoga, etc. Spuneam că scurt. Pentru apa folosită un bazin de recilare ecologică. Alimentele vin din satelele vecine iar personalul de întreținere și în bucătărie, tot din satele vecine și…. multe amănunte. L-am lăsat de o parte, gândul zic, căci m-am lovit de finanțare. Dar poate te inspiră pe tine. 🙂
        Aseară am glumit când am spus că mă nervezi.

  2. Eu sunt de părere că dacă reușești să ridici corpul cu om cu tot la un nivel energetic de vibrație suficientă de mare, prin meditație și transfer de bioelectricitate, restul vine de la sine. Ieșirea din iluzie, zic.

    • asa este! totul este o problema de energie suficienta, dupa cum spune Juan.
      transferul pentru dovada doar. adica iti dau de la mine sa vezi ca e real si apoi omul face pentru el.

      in timpurile noastre cheia este in ceea ce NU ii facem corpului/spiritului/mintii. daca am inceta sa le lezam omul s-ar ridica natural.
      iar in zilele noastre frica si stresul din minte creeaza tensiuni in corp care sta incordat, pe bucla inapoi se cere mancare sau alt drog echivalent fapt care duce la stagnarea nivelului de energie.
      de spirit nu mai spus pentru multi nici nu exista daramite sa il mai curete sau sa aibe grija…

  3. Mă mai suporți?
    Am ajuns la capitolul ființe anorganice. Ar fi multe de spus dar… scurtez. Lumile celelalte par să fie în directă interacțiune cu realitatea aceasta așa zis materială. Toate converg în ea și par să fie detalii (ca și la desen tehnic) care descriu și formează întregul.
    Ființele anorganice par că-și fac treaba lor și se subordonează fără să le ceri dacă ai ajuns la un anumit nivel de conștiență și vibrație.

    • unele da, altele nu..
      sunt mai multe referiri la fiintele anorganice in celelalte carti..

      despre celelalte lumi spune ca sunt 7 in banda umana, si o infinitate dincolo de ele. sunt aproape si diferite totusi. asa cum noi traim in aer dar ne uitam la lumea apelor. daca fiintele sunt destul de aproape se pot vedea, interactiona etc.. vedem delfinii, dar..

      lumile astea tin de punctul de asamblare, atata timp cat el este punct/sfera. vrajitorii din vechime au reusit sa schimbe aceasta forma putand sa asambleze lumi inimaginabile pentru mintea noastra.

  4. Despre comunități. Independent una față de cealaltă noi, toate trei surorile, ne-am gândit la chestii de gen. Se simțea așa ca și cum mulți oameni ar aștepta să se înfiripeze ceva de cum zici tu, comunități sănătoase.
    Se „auzea” că în România ar fi un mediu propice pentru creearea de modele noi de conviețuire… Doară om mai trăi atât cât să o vedem și pe asta. Măcar începututl.
    Și în Germania, Elveția se fac încercări. Unele reușesc, altele clachează din cauză de coarne….

  5. Referitor la transferul energetic, este exact așa cum spui, doar un ajutor de start la mașinile cu bateria fleașcă. Nimic mai mult.
    Am început cu reiki, apoi tehncă radiantă și am renunțat la toate căci am ajuns la transferul de care spui: fără promisiuni, fără blabla ezoteric și filosofic. În timp, chiar dacă uneori am fost dezamăgită căci nu am văzut rezultate imediate, transferul făcut nu-i degeaba chiar dacă se vede lent și în timp.

Leave a Reply

