o mie de cuvinte

asemanari

 

 

asemanari1

 

 

piramide orion

6 comments

  1. Pare să fie aceeași idee, replicată în diverse variante: omul ca fiind legătura între ceva și ceva. Imi poți explica ideea de bază care stă în articol?

      • Ceva asemănător am visat acu ceva ani. Pe scurt… eram eu… știam că sunt eu de nu știu unde și când..aveam o cută cu glugă pe cap și îmi vorbeam cumva cu o voce înfricoșătoare. În mâini țineam un opt culcat din energie pură. Foarte puternică. Mi-am spus că ce am în mâini este energia creatoare care nu cunoaște bine sau rău, de aceea poate fi folosită în ambele direcții. Cică depinde de cel care creează cu ea.

Leave a Reply

