culorile in vis – chakrele

se spune ca in vis culorile sunt inversate/negative.

pentru a putea intelege mai bine culorile chakrelor am facut urmatoarea imagine..

culori inversatepana la urma daca le vedem cu ochii mintii ele au alte culori.

de ce au fost ele reprezentate asa cu rosul la chakra unu, cand in realitate este turcoaz?

voi cum le vedeti?

info suplimentar

https://tiganusionutz.wordpress.com/spiritualitate/semnificatia-chakrelor-si-pietre-specifice-fiecarei-chakre/

 

12 comments

  1. Mă întreb ce importanță are să știm ce culori au chakrele?
    Nu preavăd culori și dacă le văd presupun că sunt cele memorate din cărțile de specialitate. Dacă a spus cineva că chakra de rădăcină este roșie așa o voi vedea.

  2. Am privit fotografia cu chakrele pe corpul uman și… mi s-a părut normal să fie așa căci (văd, știu sau inventez) rădăcina este înfiptă în focul pământului, lava roșie, se răcește treptat urcând spre suprafața lui, devine portocaliu, galben și este răcoroasă în verdele inimi ce se identifică cu suprafața planetei ca mai apoi să se răcorească în atmosfera cerului, rece, mai rece și… violet? De ce violet? Poate ști tu.

  3. Tocmai cã nu mi se mai leagã nimic logic mã scoate din sãrite şi am draci. Dupã ce am citit articolul am fost convinsâ cã azi noapte eram intr o culoare şi chiar am cãutat ín ultimele articole sa vad daca nu am scris ceva despre vise şi culori.
    Sunt derutata .

  4. Marea noastra lume mica

    o demonstratie vizbila si de inteles pentru toata lumea.

    universul normal din jurul nostru se bazeaza mult pe spectrul vizibil – organe de simt vazul/ochii

    exista si alte frecvente pe care le percepem cu celelalte simturi, iar demonstratia urmatoare referitoare la vaz este aplicabila.

    pe o scara cunoscuta, desi ea este deschisa, adica nu este una finala, ochiul uman percepe doar culorile ROGVAIV si combinatiile aferente.

    cat inseamna ele pe spectrul cunoscut? priviti imaginea de mai jos
    Marea noastra lume mica

    o demonstratie vizbila si de inteles pentru toata lumea.

    universul normal din jurul nostru se bazeaza mult pe spectrul vizibil – organe de simt vazul/ochii

    exista si alte frecvente pe care le percepem cu celelalte simturi, iar demonstratia urmatoare referitoare la vaz este aplicabila.

    pe o scara cunoscuta, desi ea este deschisa, adica nu este una finala, ochiul uman percepe doar culorile ROGVAIV si combinatiile aferente.

    cat inseamna ele pe spectrul cunoscut? priviti imaginea de mai jos

    deci aveti scala cunoscuta, iar spectrul vizibil pentru oameni este acea sectiune unde scrie Visibile.

    intrebarea este:

    ce simturi ne lipsesc pentru a putea percepe si alte lumi?

    daca am vedea si in spectrul infrared am putea descoperi fiinte care sunt perfect constiente, care la randul lor nu vad sectiunea de la noi, iar noi am fi “alieni” pentru ei.

    ceva ma face sa cred insa ca noi avand o sectiune asa mica, suntem lipsiti de perceptia acelor lumi.

    exista exercitii care ne pot duce dincolo de capacitatile pe care le avem. natura noastra este una extraordinara, trebuie insa sa alegem sa o folosim cu credinta. avem un instrument mintea/constiinta care poate fi modelata sa perceapa universuri noi, multiversuri noi.

Leave a Reply

