re… amintiri 5 – tot ce stii

Filozofia supararii

Vorbeam cu cineva astazi si imi spunea ca e suparare mare pe Mos Craciun pentru ca promite multe in fiecare an si nu se tine de cuvant, ca e un sarlatan notoriu. Doar ca, vedeti voi, nu Mos Craciun promite toate astea ci altii o fac in numele lui.

La fel sta treaba si cu Dumnezeu. Foarte multi va vorbesc in numele Lui astfel incat in scurt timp va veti trezi urandu-L pentru ca nu este cel despre care sunteti invatati ca este.

este cutremurator sa constati ca tot ce stii… te-au invatat altii, sau ai citit din carti.. inca de mic.

experientele tale care sunt?

omul se bazeaza prea mult pe simturile lui si pe minte.

limba romana este cea originala.

in ea gasiti cuvintele care spun adevarul..

minte – mintea .. ce face mintea? minte.  🙂

 

world-religion-symbols-8129331

islamul se saluta cu “pace tie” – dar au jihadul/razboiul

crestinii au iubeste-ti aproapele – dar urasc paganii, cruciade..

iubesti vei simti si ura. urasti vei simti si iubirea.

emotii +  timp = sentimente.

nu poti sa fii suparat pe cineva fara sa crezi in el!

 

1. Am vazut adancul,
Acolo sus in munti,
Am vazut si invingatorii,
I-am vazut pe cei infranti.2. Am plutit cu norii
Deasupra de vulcan,
Am fost cel mai bogat din lume
Cand n-aveam nici un ban.

3. Am intalnit si moartea
Pe cand eram baiat,
Dar m-am indragostit de viata
Aproape imediat.

4. Reclame si deliruri,
Si fete, poezii,
Am fost si cersetor si rege
Chiar in aceeasi zi.

R. Cat am ras, cat am plans
Nu mai stiu, poate-i scris in vreo carte,
Maine sigur zorii ma vor lumina
Si-am sa plec mai departe.
5. Am vazut bancherii
In limuzine lungi,
Am vazut si autostrazi pe unde,
In cer poti sa ajungi.

6. Am vazut razboaie
Si rani fara sfarsit,
Am vazut si-ndragostiti pe valuri
Si eu cat am iubit.

3 comments

Leave a Reply

